On-line каса для малого бізнесу

Якщо інші сервіси та програми вузько спеціалізовані,
то Зручно містить майже усе, що потрібно підприємцю

Підтримка “Зручно”

НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ

  1.  Навіщо підприємцю користуватися Зручно?

Під час своєї діяльності підприємець стикається з необхідністю контролю залишків товарів, контролю персоналу та взаємодії з контролюючими органами. Використовувати послуги бухгалтера не завжди виправдано а іноді і не дешево. Тому компанія «Зручно сервіс» розробила сервіс який включає всі необхідні функції для малого бізнесу, і не містить нічого зайвого. А головною перевагою Зручно це є зручність!

  1. Скільки коштує передплата сервісу?

Ціни та всі можливості, що входять в платну підписку наведені на сторінці Тарифи. Розмір абонплати залежить від розміру вашого бізнесу. Бізнес, який має до 3-х торговельних точок платить всього 75 грн. на місяць.  Більш крупний бізнес, який має до 10-ти торговельних точок,  платить всього 150 грн. в місяць. А максимальний пакет коштує 250 грн. місяць.

  1. Що містить у собі передплата?

Передплата містить у собі такі можливості:

  •          ведення товарного обліку на торговельних точках
  •          зберігання всіх товарних та фінансових операцій
  •          формування та друк чеків та інших документів
  •         онлайн надсилання електронних звітів до ДФС *
  •         зберігання необмеженої кількості електронних квитанцій від контролюючих органів *
  •         автоматична генерація податкової звітності за даними з бухгалтерії *
  •         генерація готових до друку первинних документів: актів, рахунків, накладних, чеків
  •         онлайн сховище скан-копій проведених документів *
  •         пріоритетна бухгалтерська та юридична підтримка
               *  функції у розробці

Порівняння функцій передплати та безкоштовного профілю ви знайдете на сторінці Ціна.

  1. Як я можу контролювати свій бізнес?

За допомогою сервісу Зручно ви можете контролювати свій бізнес з любого місця де є Інтернет. Через особистий кабінет ви зможете контролювати кожний продаж, кожне повернення або будь яку іншу дію вашого продавця. Переглядати кількість коштів в торговельній точці, та планувати інкасацію. Контролювати залишки товарів щоб вчасно зробити замовлення. Порівнювати статистику продажів на різних торговельних точках.

  1. Яке обладнання необхідне щоб працювати в Зручно.

Наша програма працює як веб-сервіс де всі функції виконуються в вашому браузері, тому ви можете використовувати любий пристрій де можливо переглядати веб сторінки. Також для використання на торговельних точках ми розробили Андроїд додаток для смартфонів та планшетів, в ньому ваші співробітники зможуть проводити продажі, формувати заявки, та друкувати чеки для покупців. Наш сервіс може працювати з побутовими принтерами, принтерами чеків та сканерами штрих кодів.

 

Якщо у вас виникли додаткові питання, ми на них відповімо:

  • щодо питань по бухгалтерії, у разі наявності пропозицій, щодо питань по роботі Зручно – по e-mail support@zruchno.ua

  • або через форму зворотнього зв’язку

  • та за телефонами:
    +38 056 722 0 360+38 073 72 030 72

    +38 096 72 030 72

    +38 099 72 030 72

Якщо ви помітили помилку, надішліть її через форму.